ПЛАН роботи Єнакієвського НВК № 11
над методичною проблемою в 2010-2015 рр.
Проблема
Єнакієвського НВК
на 2010-2015 роки:
«Реалізація компетентнісного підходу до навчання та
виховання учнів
через технології життєтворчості особистості»
Завдання:
· Вивчення різноманітних джерел,
літератури, її науковий аналіз;
· Вивчення існуючого досвіду роботи над
аналогічною темою;
· Поповнення банку даних по впровадженню
технологій життєтворчості особистості;
· Побудова системи роботи, яка
призведе
до вирішення проблеми;
· Підготовка та проведення теоретичних
та практичних занять;
· Організація роботи з молодими
вчителями;
· Розробка творчою групою основних
положень, рекомендацій по ключовим питанням;
· Розробка навчальних проектів та
апробація проектної діяльності;
· Творчі звіти кращих вчителів по роботі
над проблемою.
Удосконалення фахового рівня педагогічних працівників:
-
самоаналіз
(аналіз) набутого досвіду, виконання нових фахових дій;
-
визначення
можливих ліній доопрацювання передових освітніх технологій;
-
визначення
перспективних напрямів самовдосконалення;
-
можливість
поширення фахових здобутків.
ІV етап
(2013-2014 н.р.)
Управління процесом впровадження передових освітніх технологій з рішення
методичної проблеми
Мета. Набуття досвіду всіма членами колективу з питань
практичного втілення в роботу технологій з рішення проблеми.
Зміст роботи.
здійснення практичної допомоги вчителям
у впровадженні інноваційних технологій у НВП;
проведення корекції на підставі
моніторингу;
планування контролю за роботою колективу
над проблемою;
розробка дидактичного та методичного
забезпечення даного етапу;
вивчення результативності комбінування
традиційних та інноваційних варіантів фахової і методичної діяльності;
удосконалення системи роботи вчителів у
контексті реалізації проблеми;
активізація роботи ШМО;
організація проблемних, творчих груп за
наслідками роботи над проблемою,
оформлення результатів у різноманітний засіб;
дослідження ефективності уроків у
процесі реалізації проблеми.
Форми і методи. Робота проблемних і творчих груп, відвідування уроків,
школи ППД, педагогічні ради, ШМО, предметні тижні, педагогічні дискусії, наради
при директорі, самоосвіта, діагностування, анкетування, спостереження та аналіз
уроків, планування, конструювання, моделювання.
V етап (2014-2015
н.р.)
Узагальнюючий
Мета. Узагальнити й запровадити в практику роботи колективу педагогічний
досвід із проблеми школи; здійснити корекцію на основі даних моніторингу.
Зміст роботи:
обробка даних про хід рішення проблеми;
співвідношення отриманих результатів з поставленими цілями;
оформлення та опис перебігу та
результатів освоєння нововведення;
прийняття управлінських рішень за
результатами всебічного аналізу впровадження положень рішення проблеми;
підведення підсумків;
побудова оптимального варіанту
конкретної моделі організації системи навчально-методичної діяльності;
вироблення рекомендацій щодо
вдосконалення навчально-виховного процесу;
аналіз створення дидактико-методичного,
матеріально-технічного забезпечення інновації;
вироблення програми дії на новому етапі
роботи;
узагальнення ППД ;
впровадження позитивних результатів у
практику роботи;
розробка шляхів корекції та контролю.
Форми і методи роботи: засідання методичної ради школи, звіти творчих груп, ППД, практичні семінари, аукціони та фестивалі методичних ідей та педагогічних знахідок, робота діагностичних і моніторингових груп, захист інноваційних проектів, круглі столи, методичні виставки, публікації, оформлення проектів, портфоліо.