
Бахилова Арина - отделение компьютерных наук, секция "компьютерные системы и сети", тема работы "Внедрение Интернет-технологий в сельской местности".
Уразбаева Наташа - отделение литературоведения, фольклористики и искусствоведения, секция "фольклористика", тема работы "Народний одяг і його інтерпретація в українській літературі".
За творческий подход к воспитанию учащихся была отмечена работа
классного руководителя 6 класса Крючковой Натальи Владимировны
на городском этапе конкурса "Класний керівник року"
Друковані роботи вчителя фізики Гриньової М.Д.
Друковані роботи керівника гуртка Іващенко Т.В.
Поздоровляємо!
Заступника директора з НВР Гриньову М.Д. та вчителя біології Бакаєву Т.Г.
з отриманням сертифікатів учасників ІІ Всеукраїнського конкурсу
"Творчий учитель - обдарований учень"
КАРТА ОБЛІКУ ОБ’ЄКТІВ ПЕРСПЕКТИВНОГО
ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
·
Інформація про автора |
Прізвище: Бакаєва Ім’я: Тетяна По батькові: Григорівна Рік народження: 1969 Фах: вчитель біології Звання, нагороди: немає Посада: вчитель біології Педагогічний стаж: 21 рік Адреса досвіду: Донецька область
навчально – виховний комплекс № 11 вул.
Тюменська, 2 б, м. Єнакієве, м. Юнокомунарівськ
|
·
Інформація про досвід |
Тематика: Біологія Тема: Вітаміни Мета: Сформувати уявлення
про вітаміни та їх значення в житті людини. Задачі: Освітні: сформувати
уявлення про вітаміни як про біологічно активні органічні речовини;
познайомити учнів з історією відкриття вітамінів; систематизувати знання про
групи вітамінів; познайомити учнів з проявами гіпо- та авітамінозів,
наслідками гіпервітамінозів; з'ясувати, в яких продуктах харчування містяться
вітаміни; яка роль вітамінів в житті людини; познайомити з правилами
збереження вітамінів при зберіганні і кулінарній обробці продуктів,
розглянути сумісність вітамінів в полівітамінних комплексах. Розвиваючі:
формувати: Самоосвітню компетентність, використовуючи випереджаючі завдання;
розвивати вміння аналізувати, узагальнювати та систематизувати досліджуваний
матеріал у вигляді таблиць, схем, сторінок журналу, робити висновки;
Інформаційну компетентність - через розвиток умінь учнів працювати з
підручником, додатковою літературою, Інтернет - ресурсом; Полікультурну
компетентність, познайомивши учнів з науковою діяльністю вчених різних країн;
Компетентність продуктивної творчої діяльності, залучаючи учнів до підготовки
презентацій, журналів та інших творчих завдань; розвивати творче мислення,
інтелектуальні здібності і пізнавальні потреби учнів. Виховні: сприяти
формуванню соціальної компетентності, виховуючи творчу особистість з
позитивними моральними якостями, продовжити формувати комунікативну
компетентність, виховуючи почуття взаємодопомоги учнів один одному при
підготовці до уроку і працюючи в групах, розвивати творчість і
співробітництво; виховувати почуття гордості і поваги до досягнень науки;
сприяти формуванню свідомого ставлення учнів до власного здоров'я; розвивати
культуру харчування, прищеплювати навички здорового способу життя. Короткий зміст:
Урок за темою: «Вітаміни» сприяє реалізації поставленої мети:
сформувати уявлення про вітаміни та їх значення в житті людини. Це урок
вивчення нового матеріалу, форма проведення: біологічний журнал - проект. На
уроці використовувалися елементи технології розвивального та інтерактивного
навчання, інформаційні технології. Застосовувалися такі методи та методичні
прийоми: бесіда, пояснення, робота з підручником, виступи учнів з
повідомленнями і презентацією, прийоми і вправи: «Кросворд», «Асоціативний
кущ», «Відстрочена відповідь», «Метод групового дослідження», «Знайди
відповідність», «Сенкан». Мультимедійна презентація використовується на всіх
етапах даного уроку. Урок побудований так, що наукові факти чергуються з
описом життєвих ситуацій або з екскурсами в історію, що дозволяє легше сприймати
інформацію. Подібна форма проведення уроку пізнавальна для учнів,
так як дозволяє показати взаємозв'язок між предметами шкільної програми. Форма відбору: публікація методичних матеріалів на
сторінках ЗМІ «Освітній портал»,
участь в II-му Всеукраїнському
конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень» в номінації «Авторський
розвивальний урок та системи уроків, проект учителя – предметника» Основні показники результативності:
отримала Сертифікат про публікацію авторських методичних матеріалів на
сайті Спілки вчителів – предметників «Учительский портал» № 0517, та
сертифікат учасника II-го Всеукраїнського конкурсу «Творчий учитель –
обдарований учень» в номінації «Авторський розвивальний урок та системи
уроків, проект учителя – предметника» Форма узагальнення:
біологічний журнал – проект з використанням комп’ютерної презентації
Схвалено (ким, коли?): Досвід схвалено
педагогічною радою Єнакієвського навчально- виховного комплексу №11
Єнакієвської міської ради, протокол № 2 від 19.09.2013 року. Місце збереження: Донецька область, Єнакієвський навчально-виховний
комплекс №11 Єнакієвської міської ради, вул. Тюменська, 2Б, 86494,
(06252)96502
|
·
Шляхи розповсюдження в системі післядипломної
педагогічної освіти області |
Інформація про використання досвіду:
відкритий урок для вчителів біології м. Єнакієвого, виступ –
презентація на міському методичному об’єднанні вчителів біології |
Картка обліку об’єктів перспективного педагогічного досвіду
Інформація про автора |
|
Прізвище Ім’я По батькові: Рік народження: Освіта: Фах: Звання, нагороди: Посада: Педагогічний стаж: Адреса досвіду: |
Гриньова Марія Дмитрівна 1962 Вища Фізик, викладач фізики вчитель-методист, «Подяка»
Донецької обласної ради заступник директора з НВР 28,5 роки Донецька область, Єнакієвський навчально-виховний комплекс №11
Єнакієвської міської ради, вул. Тюменська, 2Б, 86494 (06252)96502 |
Інформація про досвід |
|||
Тематика: Тема: Мета:
Короткий зміст:
Форма
відбору:
Основні показники
результативності:
Форма узагальнення:
Схвалено (ким, коли?):
Місце збереження:
|
Фізика «Метод проектів у природничо-математичній освіті» Допомогти учням освоїти такі прийоми роботи, які дозволять розширювати отримані знання самостійно; формувати навички раціональної роботи з інформацією; сприяти розвитку творчого потенціалу учнів; створити умови для формування в учнів адекватної самооцінки; сприяти формуванню комуні кабельності, вміння працювати в команді. Проектна діяльність на уроках і позаурочний час підвищує мотивацію учнів при вивченні фізики, сприяє розвитку ініціативи самостійності, організаторських здібностей, стимулює процес саморозвитку. У проекті учні стають основними дійовими особами освітнього процесу, вони є рівноправними членами творчого колективу. Це дозволяє їм об'єднуватися за інтересами, забезпечує розмаїтість рольової діяльності. Метод дає можливість залучати до навчального процесу не тільки дії і думки школярів, але й їхні почуття. Під час здійснення проекту школярі навчаються надавати допомогу своїм товаришам по роботі, у них формуються вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, виробляються обов'язковість і відповідальність. При існуючих вимогах інформатизації навчального процесу, метод проектів є дуже ефективним прийомом привчання учнів до самостійного пошуку й обробки інформації. Участь у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук (відділення: обчислювальної техніки та програмування, секція: комп’ютерні навчальні програми); представлення проекту «Інфо-школа» в ДонІППО для слухачів курсів; участь в міському конкурсі на кращий учнівський проект «Фізика навколо нас»; участь в II-му Всеукраїнському конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень» в номінації «Інноваційно-педагогічна рада, психолого-педагогічний консиліум» ІІ диплом на обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук; І місце в міському конкурсі на кращий учнівський проект «Фізика навколо нас»; якісний рівень результатів ЗНО випускників. Методичні рекомендації «Як створити проект?», опубліковані в науково-методичному журналі «Фізика в школах України» (№ 6(202), березень 2012 р.), презентація в середовищі Microsoft Office PowerPoint. Досвід схвалено педагогічною радою Єнакієвського навчально-виховного комплексу №11 Єнакієвської міської ради, протокол № 2 від 17.02.2011 року. Донецька область, Єнакієвський навчально-виховний комплекс №11 Єнакієвської міської ради, вул. Тюменська, 2Б, 86494, (06252)96502 |
||
Шляхи розповсюдження в
системі післядипломної педагогічної освіти області |
|||
Інформація про використання досвіду: |
Методичні
рекомендації «Як створити проект?», опубліковані в науково-методичному
журналі «Фізика в школах України» (№ 6(202), березень 2012 р.), представлення
проекту «Інфо-школа» в ДонІППО для слухачів курсів; рекомендовано
для вивчення та впровадження вчителями закладу |
||