Субота, 05.07.2025, 07:17
Вітаю Вас Гість | RSS

ЄНАКІЄВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №11 ЄНАКІЄВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

НАШІ ДОСЯГНЕННЯ
УЧНЯМ
Наша бібліотека
БАТЬКАМ
Спілкування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 65

Методична робота

 Організація методичної роботи

в Єнакієвському НВК №11 та її результативність

Організація методичної роботи та її резуль­тативність у Єнакієвському НВК №11 відповідає зако­нодавству, інструктивно-нормативним документам про школу («Рекомендації щодо організації та про­ведення методичної роботи з педагогічними кадра­ми в системі післядипломної педагогічної освіти», схвалені листом Міністерства освіти і науки Украї­ни від 23.07.2002 р. № 1/9-21.8 // Освіта України. — 2002. — 9 липня).

 Цілі й задачі методичної роботи:

-         формування цілісного творчого згуртованого колективу;

-         вироблення єдиних педагогічних позицій, спільних цінностей, традицій;

-         збагачення знань педагогів;

-         постійне підвищення педагогічної майстерності, професіоналізм;

-         аналіз і контроль навчально-виховного процесу, якості навчальних досягнень, вихованості й розвитку школярів;

-         запровадження в процес навчання й виховання інноваційних технологій.

Вся методична робота в закладі ґрунтується на системі принципів науковості, систематичності, конкретності, цілеспрямованості, послідовності, неперервності, творчості, колективності, актуальності.


Вагомим колективним суб'єктом, що розв'язує актуальні науково-методичні, навчально-методичні проблеми, є традиційний для закладу ор­ган — педагогічна рада. Вона визначає основні на­прями і завдання, конкретні форми роботи педаго­гічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності навчального закладу, зокрема в науково-методичному аспекті.

Тематика засідань педагогічних рад регламенту­ється річним планом роботи закладу на основі ана­лізу стану навчально-виховної роботи, роботи над методичною проблемою школи. Головне при виборі теми засідання педради — актуальність та спрямо­ваність на відпрацювання та прийняття рішень орга­нізаційного, педагогічного і методичного характеру.

Традиційно в закладі протягом навчального року проводиться  педагогічні ради:

-         організа­ційного характеру:  перевод учнів, організація індивідуального навчання, зарахування до групи екстернату та ін.;  

-         аналітичні, які спрямовані на підбиття підсум­ків навчально-виховної роботи за навчальний рік, роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності за окремий період, класно-узагальнюючий контроль окремих класів та корекцію за їх результатами подальшої роботи педагогічного ко­лективу;

-        науково-методичного спрямування.  

В НВК №11 працюють чотири методичних об'єднання:

-         МО вчителів предметів гуманітарного циклу;

-         МО вчителів предметів природни­чо-математичного циклу;

-         МО вчителів початкових класів;

-         МО класних керівників.

Методичні об'єднання спря­мовують і координують діяльність педагогів конкретного циклу предметів, класних керівників, аналізують результатив­ність роботи в межах своєї компетенції, визначають проблемні кола в професійній діяльності та шляхи їх розв'язання. Форми проведення засідань методичних об'єднань і зміст питань для обгово­рення відповідають загальній тенденції методичної  роботи Єнакієвського НВК №11-  максимальна дієвість, прак­тичність.

Творчі групи вчителів, як одна з форм діяльності педагогічних працівників у сис­темі методичної роботи закладу, об'єднують педаго­гів, які працюють за обраною фаховою, методичною проблемою, поглиблено вивчаючи її теоретичний аспект і шляхи впровадження в практику. Строки роботи творчих та динамічних груп визначаються метою та задачею, поставленими перед педагогами.

Ураховуючи необхідність сприяння адаптації но­воприбулих спеціалістів, зокрема молодих, у середо­вищі педагогічних працівників, надається система­тична індивідуальна методична допомога відповідній категорії фахівців у розв'язанні конкретних проблем щодо методики викладання, сучасних вимог до неї, технологій навчання та виховання, особливостей ро­боти зі шкільною документацією. Новоприбулі вчителі та молоді спеціалісти залучаються до участі в пе­дагогічних радах, семінарах різного рівня, до обго­ворення теоретичних питань дидактики та методи­ки, організації навчально-виховного процесу.

Відпрацювання практичних аспектів викорис­тання різних форм і методів у навчальному процесі, аналіз і розв'язання тих чи інших педагогічних си­туацій здійснюється також в індивідуальному по­рядку вчителями-наставниками. До річного плану роботи закладу окремим додатком включається план роботи з молодими спеціалістами.

В НВК №11 функціонує методичний кабінет – творча лабораторія для інноваційного зростання.

 

В методичному кабінеті накопичуються методичні матеріали, підготовлені педагогічними працівниками, творчі звіти вчителів, які пройшли атестацію, періодичні видання, методична література. Оформлені стенди, на яких можна знайти методичні рекомендації вчителям - предметникам, класним керівникам. В методичному кабінеті проходять консультації для вчителів, засідання методичних об’єднань, творчих груп та школи молодого вчителя.

Кожен педагогічний робітник працює самостійно над підвищенням професійної майстерності, над особистою педагогічною проблемою про що робить відповідні записи у «Діагностичному зошиті вчителя».


 

Форма входу
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Дошкільний виховний заклад №20
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz